neljapäev, märts 31, 2011

Linnalood

Aga täna on ilus ilm. Käisin linnas. Hüppasin mööda minnes ema juurest ka läbi, et talle pisut näputööd viia. Tema oli aga hommikul niimoodi kukkunud, et sõrmed nägid välja nagu väikesed sinised vorstikesed. Nende sõrmedega küll heegelnõela ei hoia. Aga noh. Ilmselt on ta ka vasaku käega heegeldades osavam kui mina paremaga. Vähemalt ta ise väidab, et olla nooruses meeletutes kogustes pitsi heegeldanud. Mina ei tea. Pole teda kunagi heegeldamas näinud (olgu, tõe huvides, ükskord nägin kuidas ta ühe kanakese heegeldas).
 Mina olen heegeldamist vihanud alates sellest ajast kui ma esimest korda käsitööringis heegelnõela kätte võtsin ja keti heegeldamisega hätta jäin.

Ohatise tarbeks ostsin ka uue ja edeva plaastri, mis osutus täielikuks saastaks. Pidavat olema selline, et paned peale ja siis lahustub ise ära. Hähh, minul igastahes ei õnnestunud seda ohatise pealegi saada nii, et kõik ääred poleks laperdanud. Ei olnud väga hea ost.

Muidu on aga imetabane ilm. Jalutasin natuke. Päike oli väga soe... nagu kevad

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar