esmaspäev, aprill 11, 2011

Küpsetamine ravi otstarbel

Armastus käivat kõhu kaudu, teab vanarahvas rääkida. Ma ei tahaks neid hästi uskuda, vastasel juhul peaks ma olema igavesti neetud üksi jääma. Aga Mps on kuidagiviisi juba tükk aega minu kõrval jõlkunud (aga see võib siiski vabalt olla tingitud mitte niivõrd minu kokanduslikest saavutustest vaid tema väärastunud toitumisharjumustest). Aga millest siis selline pessimism minu kulinaarsete võimete osas? Lihtsalt viimasel ajal tundub, et ma ei saa lihtsaimate asjadegagi hakkama. Teadupärast pole olemas lihtsamat asja kui kaerakäkid. Mäletate, poolteist kuud tagasi püüdsin neid teha ja välja tuli midagi, mis ainult väga hea kujutlusvõime puhul oleks meenutanud seda, mis retsepti järgi oleks pidanud tulema. Nüüd, olles oma vigadest õppinud (vähemalt nii ma arvasin), läksin uuele katsele. Ja jälle! Millegipärast oli mulle jäänud mulje, et mul on kodus kilode kaupa kaerahelbeid. Võite ise arvata kas oli. Õnneks avastasin selle viimasel hetkel, nii et kõige suurem kahju jäi sündimata (kuigi kaod olid selgelt liiga suured). Esimene pannitäis tuli täitsa usutava välimusega kaerahelbekäkke. Teine pannitäis tuli ka täitsa usutava välimusega - söetablette.
Minust ei anna nii eal head koduperenaise mõõtu välja, kui ma kõikse lihtsamate toitude valmistamisega hätta jään. Võibolla oleks lahendus  see, et ma loobuks lihtsaimate asjade valmistamisest ja hakkaks hoopis keerulisi asju tegema. Järgmiseks proovin sufleed. Kui see ka välja ei tule, siis olen hukule määratud.
Muidugi üks võimalus on veel - spetsialiseeruda söetablettidele.

Aga üldiselt on üks niu-niu-niu täna. Kõik on hukas. Ja vaevalt, et homme paremaks läheb. Kuidas saakski, tööle tuleb ju minna.

Muide, lugesin oma 4 aasta taguseid blogi sissekandeid. Mul on tunne, et mu blogil oli siis hoopis teine tera sees. Kõlas palju lõbusamalt ja huvitavamalt. Isegi siis kui mul oli suur masendus ja kummikud ähvardasid mind lömastada suutsin ma igas asjas ikkagi väikese piruka leida... Tundub, et olen alla käinud. Praegu leian heal juhul söetableti...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar