teisipäev, aprill 12, 2011

Sünnipäevatervitused.... mulle!

Aga minul on täna sünnipäev, seda ei juhtu iga päev, ainult kaks korda aastas. Sel aastal polegi mul veel olnud sünnipäeva.  Viimane aeg, ma ütlen!
Sünnipäevahommik algas toredalt. Kõigepealt hakkas telefon enne kukke ja koitu sünnipäeva viisidel piiksuma. Seejärel leidsin vannist ämmelga, kes mulle sünnipäeva puhul stepptantsu tantsis (ja seejärel veidi vesiaeroobikat tegi). Siis tuli Mps šampuse ja lilleõiega ning lubas mu homme piknikule viia.  Kevadisel sünnipäeval käiakse ikka piknikul. Lugesin vanu blogisissekandeid ning möödunud kuuel aastal ei ole ma seda reeglit rikkunud. Täna on küll imeilus piknikuilm, aga pole kellegagi piknikule minna, kuna Mps taob noortele viiulivõtmega noote pähe. Aga homme lubas Mps mu grüünesse viia - hea mees kes lubabki. Eks siis homme tähistame minu järjekordset vananemist.
Alati muidugi tekib küsimus, et kui vanaks ma siis sain. Õige daam oma vanust ei avalda, aga suure saladuskatte all võiks öelda, et sain just 18.

3 kommentaari:

  1. Suured sünnipäevaõnnitlused. Sünnipäevad on kasulikud - statistika näitab, et mida rohkem sul neid on, seda kauem sa elad. :)

    VastaKustuta
  2. No kui 18 said, siis võid selle šampuse ära juua, mis Mps tõi. ;)

    VastaKustuta
  3. Eriti kui arvestada asjaolu, et autojuhtidele mõeldes oli tegu alkoholivaba variandiga...

    VastaKustuta