neljapäev, aprill 09, 2009

Naerata, lind lendab.

Orissaare võib ilma igasuguste süümepiinadeta nimetada Eesti pimeduse pealinnaks. Ma kahtlustan, et Aafrika mudaonnides võib ka tihedamini elektrit kohata kui meil. Eile näiteks jälle polnud.

Pimeduse varjus sai oma esimene sünnipäevakingitus lahti tehtud. Ja tuba sai (välklambi) valgust täis.

Jah, kuna ma oma eelmist fotokat üritasin ujuma õpetada (ebaõnnestunult), siis mul vahepeal nagu polnudki sellist põrgumasinat. Muretseda seda ka endale ei saanud, sest meil oli ju Unistajaga kihlvedu. Kuna ma selle aga võitsin, siis polnud mul enam mingit takistust kaamera soetamiseks. Vajadus oli aga suur. No kui ma käin Mpsiga hulkumas ja tema tundide kaupa Remot mängib, siis hakkab mul ju igav. Aga nüüd, mil on mul fotokas, saan ma teha ohjeldamatult pilte pildistavast Mpsist.

Nii et naeratage! Punapääsuke lendab.

1 kommentaar:

  1. Orissaare hoiab lihtsalt valgustuse pealt kokku:P langus noh...

    VastaKustuta