kolmapäev, august 23, 2006

Õu mai gaad!!!

Tere tulemast populaarse tõsieluseriaali ikstriim meikõuver Karlova erisaatesse. Vaid nädala aja ning väheste materjaalsete vahendite abil on plaan muuta see tõeline urgas, mille ma endale meeltesegaduses üürisin, mõnusaks pesaks. Ehk siis tabas mind taas äge akuutne kodukaunistamise hoog. Tegelikult tuleks meikõuveri tüüpide kohaselt see hurtsik ümber lükata ning bungalo asemele ehitada, aga ma nii radikaalseid võtteid ei poolda. Selle asemel läksin esmalt poodi ja kuhjasin oma korvi kõikvõimalikke puhastusvedelikke, -geele, -pastasid, -lappe, -švamme ja lisaks paarkümmend liitrit õhuvärskendajat (urka aromatiseerituse astet arvestades jääb sellest ilmselt siiski väheks). Järgmisena läksin ehitusmaterjalide poodi ning veeretasin sealt mitu tünni värvi kohale (hoogu tõukasin uhiuue kardinapuuga). Tänase päeva olen siis veetnud erinevaid pindasid ebaühtlase värvikorraga kattes.

Suurte remonditööde käigus õnnestus mul aga laest elekter ära kaotada. Ei nüüd ma valetan. Elekter on alles, lihtsalt tuli ei põle. (Kust ma tean, et elekter olemas on? No ma kontrollisin. Juuksed siiamaani püsti ja silmade pilgutamisel pillun sädemeid)


Praeguseks on pool põrandat ilusti värvitud, pool värvimata. Pooled aknad on ees, pooled seisavad seina ääres. Pooli naabreid olen kohtand, pooli pole. Pool klaasi on täis, pool on tühi.

A mina lähen koju. Vaatan kas nad tunnistavad mu B-kategooria mootorsõiduki juhtimiskõlbulikuks või mitte. Ja neljapäeval olete kõik mulle Saaremaal külla kutsutud!

4 kommentaari:

  1. Ikstriim meikõuveri puhul pea silmas, et sa ikka külmkappi toitu paneksid. Kui see punkt on täidetud, mahud saate raamidesse küll. Avad külmkapi ukse ja :"Õu mai gaad!!!"

    VastaKustuta
  2. Külmkapi??? Kas ma peaks mainima, et külmkappi kui sellist minu elamises pole?

    VastaKustuta
  3. ehk sa peaks üldse üles lugema asjad, mis sul ON, on ehk lihtsam:)

    VastaKustuta
  4. Mul on diivan, kušett, kõikuv lauake, hari, kühvel, pesukauss, kõikuv kapike, ennesõjaaegne kraanikauss ja pliit (tähh Merike).
    Sellega enamvähem saigi kogu minu maine vara üles loetud.
    Ahjaa, katkine õmblusmasin on ka!

    VastaKustuta