laupäev, august 19, 2006

(K)

Sel nädalavahetusel sai taas ühes uhkes pulmas käidud ja seekord mind isegi kutsuti!!! Üritus oli muidugi ütlemata uhke - Taagepera lossis ja puha. Roosiõied ja purskaev ja u keskeltläbi miljon küünalt ja muusikat mängisid Genialistid (nojah, võibolla pruutpaar ei teadnud, et viimasel ajal on moes kutsuda pulma mängima Mpsi bänd).
Minul isiklikult oli kanda Pitsati tänuväärne roll (e siis nagu võis minu ametimärgilt lugeda - olin musimasin). Nii, et kui kellelgi on vaja saada mõnda eriti punast kvaliteethuuletemplijälge oma põsele, siis teate, kelle poole pöörduda. Võtsin oma ametit tõsiselt (kuigi ehk mitte nii suure entusiasmiga nagu Triin omal ajal).
Aga jaa, pidu oli äge. Loss ise juba oli äge! Meie pere sai enda valdusse päris korraliku sviidi. Tuleb tõdeda küll, et see välivoodi, mis minule sinna lisaks oli pandud, oli küll kipakas ja mul oli kogu öö hirm, et kukun ümber, aga hei, ega ma pulma magama ei läinud ka!
Ja lossitorn!!! Kui aknad oleks tipus läbi paistnud, oleks ilmselt päris vägev vaade avanenud, aga nad ei paistnud, nii et ainus märk torni kõrgusest on täna valutavad jala lihased.
Igatahes mulle meeldivad pulmad. Kohutavalt.
Siit suure ringi küsimus:
KES TAHAB MIND ENDA PULMA KUTSUDA?
(einoh, kui te ei kutsu, sellest pole abi, ma tulen ikka, aga siis ma kingitust ei too)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar