laupäev, august 26, 2006

Läbi sain!!!

Sõidueksami sooritamiseks on vaja vaid ühte asja - 3 tükki paanikašokolaadi. Esimene tükk enne eksamit närvide rahustamiseks, teine tükk peale eksamit vastavalt tulemustele kas lohutuseks või siis kiituseks. ning kolmas tükk on selleks, et kui keset sõitu tabab tõeline paanika, siis tuleb auto kinni peatada, käsipidur peale, ohutuled tööle ja viimane tükk paanikašokolaadi päästab hädast. Mina nii tegin ja see töötab! Triin tervitab kõiki lugejaid!

3 kommentaari:

  1. Pärast sellist õnnestumist võin hakata kelleks iganes. Kui ma suutsin kahe kuuga endale load teha, siis saan ma hakkama ükskõik millega!
    A sõiduõpetajaks veel ei hakka - olen parem niisama targutaja, kes ajab teisi juhte närvi sellega, et norib suunatulede, paiknemise ja sõidukiiruse kallal...

    VastaKustuta
  2. Nu sul vedas siis ikka kõvasti:)
    Mul oleks tarvis suure kotiga šokolaadi kaasa võtta, muidu vast ei saa läbi.


    Uskumatult head töölauda pakub www.basic.ee netipood!

    VastaKustuta
  3. Suuremad kogused šokolaadi on tegelikult päris hea mõte, siis võib eksaminaatorile ka pakkuda! See mõjutab läbisaamist kõvasti!

    VastaKustuta