teisipäev, august 22, 2006

Suure korteriotsingu väikesed rõõmud

Eilne suur korteriotsingu maraton resulteerus sellega, et kulutasin oma tenkade taldadesse augud ning üürisin endale ühe uberiku, miljööväärtusega linnaosas (loe Karlovas). Kutsun teid kõiki kindlasti varsti külla, aga esmalt pean ma toa elamiskõlblikuks muutma (st interneti sisse laskma panna).
Aga ei, elu seal tõotab tulla huvitav. Eile, lepingut tehes kohtusin juba poolte oma naabritega, kes nägid välja just sellised, et igav seal küll ei hakka. Ja oi kui abivalmid! Kõrvalt naabrimees, kes on ehitaja lubas mulle aknad ette panna ja luku ära vaheteada ja isegi kardinapuu üles riputada kui mul õnnestub selline asi muretseda. Lokkispäine noormees 16.-ndast lubas tulla ja mulle interneti sisse panna (ta küll ise ei oskavat, aga võtab oma naabripoisi 11.-ndast appi kutsuda).
Ilmselt pean silmad lahti hoidma ja välja uurima, mida teistel naabritel mulle pakkuda on, mõni ehk õpetaks seda pliitahimonstrumit kasutma. Mulle öeldi, et poole talve küttepuud on olemas. Käisin piilusin siis kuuri...Jaa... Minu arust on neil veidike imelik arusaam küttepuudest. Nad siin nimelt kütavad naeltega ahju! Tegelt ka! Nendes puudes oli rauda rohkem kui põlevainest!

Aga nüüd väike erakuulutus:
kas kellelgi on ära anda (sümboolse tasu eest) järgmiseid esemeid:
* Kirjutuslaud
* Tool
* Ahjuroop
* Prügikühvel
* veel midagi vajalikku, mis mul praegu ei meenu
?

4 kommentaari:

  1. Siis ju pool muret murtud - sellest rauast saadki uue ahjuroobi taguda (ja võib-olla ka kühvli).

    VastaKustuta
  2. jaa... hea mõte. Aga sellisel juhul oleks mul vaja sepahaamrit...
    Kühvli mure tegelikult juba lahenes - ostsin täna endale ühe!

    VastaKustuta
  3. Sul pesemisvõimalus puudub, kas sa vanni tahaksid? Meil naabermaja hoovis paistab üks ülearu olevat.

    VastaKustuta
  4. Ma vaatasin jah, ilus vann, omme ööpimeduse varjus lohistan selle endale nurka!

    VastaKustuta