reede, august 11, 2006

Mina kana ilma tillita ei söö...

Kas te üldse kujutate ette kui raske on olla eestlane kui sa tilli ei armasta??? Ilmselt mitte. Eestlaste tilliarmastus on minu meelest lausa fenomenaalne. Soola võivad nad unustada toidule lisamast, aga tilli ei iial!!! Aga minul on kohutav tilliallergia. Piisab ainuüksi tilliga ülepuistatud roa nägemisest kui mul kaob igasugune söögiisu...
Täna ommikul linna poole jalutades vilistasin rõõmsat viisikest (no ma ju ei teadnud, milline (tilline) lõuna mind ees ootab). Millest selline anomaalne rõõmsus, imestate te kindlasti (tundes minu melanhoolset meelelaadi). A ikka sellest, et minul on täna viimane tööpäev. Veel paar tundi ja siis algab lustielu. Samas tundub, et ega minu teeneid müüjana enam ei vajatagi. Maailm näikse olevat voodipesust küllastunud. No eks ongi aeg mingi muu maailmaparanduslik amet muretseda. Hakkaks näiteks korstnapühkijaks... või karbivoltijaks...
Kindlasti mitte sõiduõpetajaks... Hommikul sai jälle kaks tundi õppesõitu tehtud. No teate, Kuressaare linn pole üldse nii suur, et siin saaks kaks tundi ringi sõita . Selle tiirutamisega võib hulluks minna. Õnneks pole mul kuhugi minna enam - olen nimelt ammu kohal...
Hoopis magada tahaks. Täna öösel magasin kõigest 12 h aga sellest jäi väheks... A ma ei tohi silma looja lasta. Mitte selle pärast, et tööl pole ilus magada, vaid lihtsalt selle pärast kui ma silma kinni panen, siis vajun ilmselt okasroosikese unne ning ärkan üles alles saja aasta pärast ja kõik keda ma tunnen on selleks ajaks surnud... Kas pole kole...

3 kommentaari:

  1. no korstnapühkijaks sobiksid sa lausa suurepäraselt. kui sa selle ameti peal juba oled, anna teada, tulen su nööpi katsuma.

    VastaKustuta
  2. hämmastav.. viimasel ajal kuulen järjest enam, et leidub inimesi, kes tilli ei söö..
    ma ei mõista *-)

    VastaKustuta
  3. Kusjuures, ma mõtlesin, et korstnapühkija oleks tõesti tore olla, siis võiks oma nina mustaks teha (no et punane välja ei paistaks) ja tunda end sellest hoolimata ametiväärilisena...

    a ma mõtlesin tõmbluku peale....

    Mina isiklikult mõistan kõiki tillipõlgureid imeliselt

    VastaKustuta