neljapäev, august 31, 2006

Sest ma lihtsalt olen nii eriline inimene!

Kujutage ette, eile töötas üks tore noormees puhkamata ja söömata terve päev selleks, et mina saaks endale interneti! Nii nunnu! Ja teine istus kogu selle aja minu voodil ja rääkis elust ja armastusest. Naljakas kuidas mõni inimene lihtsalt on selline, kellele sa kõik ära räägid ja kes jätab mulje nagu see tõesti huvitaks teda ja ta saaks aru ja mõistaks mind poole sõna pealt. Sürr õhtu oli igatahes.
Kella poole südaööks said nad lõpuks ometi interneti sisse. Halleluuja! Ja oodake, see pole veel kõik, tellides nüüd Interneti, saate endale tasuta tooli! Jah, nii läkski. Kaks minu kõige suuremat probleemi said korraga lahenduse! Uskumatu!
Ja siis toon ma Marise juurest ära arvuti ja siis on elu jälle ilus:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar