kolmapäev, august 16, 2006

Mõrtsukhaidest ja muust kaasnevast

Hamba all krigiseb miski, kõrvas loksub vesi, juustesse on takerdunud vetikaid, varvaste vahel on ujunahad - jah see olen mina. Eile sai taas meres käidud. Mmmmmõnus. Vesi oli parajalt soe (siinkohal tervitused tallinlastele) ja vahutavais lainetes hüplemine ääretult lõbus. Ühest asjast ei saa ma ainult aru. Miks on rannad tühjad? Nagu oleks november või oleks meie rannikule ilmunud ootamatult mõrtsukhaide parved. Ei ole. Ärge kartke. Ma käisin ja kontrollisin. Kõik käed jalad on veel alles!
Kui ma ei peaks üleomme Tartusse naasma, siis ilmselt käiks ma ujumas kuni merele tekiks jää ja ujumisriiete kotti peaks kirve pakkima. Aga ma lahkun siit peatselt, et suunata oma energia taas põllumajandusliku sektorisse - läheks künnaks natuke hariduse põldu.

Kuna minu 60.-nes juubel läheneb pea valguse kiirusel, olen üritanud täide viia kõiki neid lubadusi, mis ma selleks ajaks olen andnud. Ehk siis olen kaks päeva hoogsalt kirjutanud oma Surematut Romaani.
Niipalju kui olen aru saanud maailma asjadest, siis ulmežanri ainus vähegi aktsepteeritav vorm on triloogia ja kuidas saaks mina siis sellise raudreegli vastu eksida. Loomulikult on Surematu Romaan samuti kolme osaline. Esimene osa on peaaegu valmis ehk mingi seitse-kaheksa lehekülge veel kirjutada. Kolmandale osale panin ma eile punkti. Nüüd ongi vaid teine osa paberile kanda. Ja minu kui tõelise grafomaani käes ei tohiks see mingi probleem ju ometi olla.
Igatahes kõik kirjandushuvilised, kriitikud ja muu rahvas, kes soovib natuke mu kuulsusesärast endale saada, soovitan teil vaim valmis panna. Minu suurtel juubelipidustustel, mis millalgi kindlasti saabuvad, toimub Surematu Romaani esmaesitlus!!!

Muide, lisaks meeletule edule kirjandustandril, mis mind kahtlemata tabab, on näha ka tõusu kunstimaastikel. Ei, ma pole viimasel ajal pliiatsit kättegi võtnud (pintslist rääkimata) aga ma lasin oma viimased šedöövrid ära raamida ja see iseenesest on juba suur samm edasi! Vähemalt ei seisa nad enam kapi taga nagu neil senini kombeks on olnud.

Teateid maailma servalt edastas teile AS Riidepuuühendused

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar