reede, oktoober 07, 2005

Unistus läikivast pealaest

Te ju kõik teate kui hirmsasti ma kõdi kardan?
Nuvot. ma olen hulluksminemise äärel. Miskil moel õnnestub igal ommikul minu kampsuni sisse pugeda üks juuksekarv, mis hakkab selja pealt kõditama. Lõpuks suure akrobaatika ja kondiväänamise tulemusena õnnestub mul see kätte saada. Võite isegi arvata, et veidikese aja pärast on platsis järgmine juuksekarvake, kelle eluunistuseks on mu elu põrguks teha. Niimoodi ei saa ju millelegi keskenduda.
Peaks end kiilaks ajama. Kindlasti paraneks sellega seoses mu kuulmine ja teised inimesed näeks ka kui ilusad kõrvad mul on :D

Muide, mul on praegu kohutav kiusatus kool pooleli jätta. Ma pole iial varem tundnud end tegevat midagi nii mõttetut ja mittekuhugiviivat.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar