kolmapäev, oktoober 12, 2005

Unenäovabrikust hullud uned tulevad

Hehh, appi. See asi läheb juba naljaks ära. Ma ei pea üles tõusmagi, et saaks peatäie naerda. Täna öösel võttis asi eriti koomilise pöörde. Võis siis sügavvilosoovilise. See unenäovabrik on hakanud huvitavaid uudistooteid turule laskma.

Asi oli siis nii: Meil on kalssijuhataja Anne Metsaga viimane klassijuhataja tund. Ülikool on küll läbi aga samas on ees ja klass koosneb inimestest, kellega ma pole iial ühes klassis käinud. Aga see on ju unenägudele täiesti omane ja mina ei pööranud sellele mingit tähelepanu. Klassijuhataja on kõigile viimase tunni puhul otsinud mingid õpetussõnad, mis peaks konkreetse isikuga irmus ästi sobima. Ja siis ta jalutab mööda klassi ringi ja jagab neid, ise valjusti ette lugedes (a la Andres Paas - tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb ka armastus). Jõuab siis minuni ja annab mullegi õpetussõnad:
"Pille - Hoolimata suurest vastumeelsusest võivad rasked otsused tulla kergemini kui oodata oskad..."
Minul jäi isegi unenäos suu lahti. Mida krdit ta sellega öelda tahtis??? Oskab keegi mind aidata? Ma jungilt ega Freudilt parem ei küsi, ma ei taha, et see tähendaks ühtegi neist kolmest.

Ei aga asi läks veel paremaks. Õpetussõnad, mis anti laisikule olid ikka kulda väärt!!!
"Piret - Sa vöid ju vorsti pöösasse vista, aga pöder ei pruugi järgi minna..."
Kusjuures selle lause loogikast saan ma küll aru. Vist. Kuigi tuleb öelda, et A. Mets on ikka sügavamõtteliste ütlustega välja tulnud. Eino tõesti!!!

Sellega muidugi minu unenäod ei piirdunud, nägin veel sadat miljonit asja, millega ma teid piinama ei hakka, aga siiski mainin ära, et mul õnnestus taas oma fotokas unenäos ära uputada. Alles paar ööd tagasi tegin ma seda samuti. Siis läks fotokas lõpuks veel põlema ka. Eelmisel korral uputasin ta jääveega kraavi. Kusjuures see käis nii, et ma pidin kraavist üle üppama, aga kartsin, et äkki ei jaksa ja et fotokas koos minuga vette ei kukuks, viskasin selle teisel kaldal seisvale Mpsile, aga ei visanud välja :( (ise sain ilusti üle kraavi hüpatud). Seekord uputasin selle ookeani (ja tuleb ära mainida, et ka sealt õngitseti see välja). Ma olin fotoka uputamisega juba nii harjunud, et mõtlesin, et ah, see hakkab tööle küll ainult jama oli selles, et seal olid Liina pildid sees ja 90 kaadrisel filmil!!! mul oli hirm, et 84 väärtpilti läheb VETT vedama.
Kas ma pean tõesti oma fotoka ära uputama, et neist unedest pääseda???

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar