pühapäev, mai 17, 2020

Endiselt väsinud

Ma ei saa kuidagi möödunud fotojahi teemast välja. Ma olen endiselt kohutavalt väsinud. See kolmveerand aastat kroonilist magamatust annab ilmselgelt tunda.  Füüsiliselt olen väsinud ja vaimselt ka. Isegi peeglisse vaadates näen, et väsimus on suurte rasvaste tähtedega näkku kirjutatud.

Ma väga loodan, et järgmise nädala teema "ärkamine" paistab samamoodi mu igapäevaelust välja. Ja siin ei pea ma silmas öösel iga kahe tunni tagant ärkamist, vaid hommikul puhanu ja värskena ärkamist.
Teeme ära? (Siinkohal vaatan anuvate kutsikasilmadega Tirtsule otsa. Ta ainult uriseb nagu väike Haabersti karu mu peale ja teeb näo, et ei mõist sõnagi mu jutust).

1 kommentaar:

  1. On jah suur asi ärgata, kui oled 6 tundi järjest maganud. Mõnikord on päevased ärkamised ka asjaks ;)

    VastaKustuta