esmaspäev, aprill 30, 2012

Või on käed ja nägu lihtsalt pesemata?

Ah, milline imetabane ilm täna oli. Soe! Mul hakkas täitsa palav kui käru mööda sissekulunud rada* lükkasin. Varsti võib jope pealt ära visata ja oma valgele ihule ka pisut päikest näidata. Kuigi sel aastal polegi ma tervenisiti valge nagu kartuliidu. Paar veidike jumekamat laiku in ikka ka - mulle on nimelt tekkinud klassikaline noore ema päevitus (sellise, kellel on sügistalvine laps). Nimelt on minu nägu ja käelabad juba märgatavalt tumedamad kui muu ihu. Ikka sellest igikestvast vankrilükkamisest. Iga päev (kui just väga hullusti ei saja või ma kodualevist kaugel ei viibi) tatsan ma ju keskmiselt 5 km maha. Selle ajaga jõuab päike isegi minusugust peegelduva nahaga luike pisut pleegitada.

*Mul on kõik kohalikud tänavad sada korda risti-rästi läbi käidud, nii et vankrijägedest on tänavasse juba roopad kulunud. Varsti võin lihtsalt vankri maja ees rööbastele panna ning hoo sisse lükata ja käru sõidab nagu tramm või rong läbides oma tavalise marsruudi ning lõpuks jõuab ukse ette tagasi...

1 kommentaar: