neljapäev, aprill 12, 2012

Šokolaadine auto

Viisime auto korralisse hooldusesse. Tagasi saime hooldatud auto ja kaks šokolaadi. Kas pole tore. Selle raha eest, mis nad selle õlitamise ja pirnivahetuse eest võtsid oleks muidugi päris korraliku hunniku šokolaadi saanud. Aga ega ma kurda. Mulle maitseb šokolaad väga. Ja kaks on hulga parem kui üks ja veel oluliselt parem kui mitte ühtegi. Muidugi nad oleks võinud ühe šokolaadi endale hoida ja selle asemel näiteks mu auto puhtaks pesta ning salongi tolmuimejaga üle käia. Auto näeb praegu seest välja nagu oleks seal viis aastat snäkke krõbistavaid lasteaiaealisi lapsi sõidutatud.
Aga kui kellelgi  hirmsasti meeldib autot puhastada, siis mul on üks väike räpane sõiduk pakkuda. Töö eest tasun šokolaadis.

2 kommentaari:

  1. Kaks šokolaadi on natuke vähe selle töö eest:) Eile just tegin meie autos kevadist puhastust. Me vist krõpse söövaid pudinaid ei ole vedanud, küll aga mitu tihu kuusepuid. Ja natuke kruusa-liiva peale. Aga kui meie kanti satud, võin teenust pakkuda küll:)

    VastaKustuta
  2. Ma kunagi leidsin peale hooldust autost rohelise tee pudeli. Oi, ma olin tige töömehe peale, et lisaks sellele et mu tool on paigast ja käik harjumatult sees, julgeb ta mulle jätta oma jäätmeid. Läksin õiendama ja selgus, et see oli mõeldud kui kingitus mulle. Oi mul oli piinlik :)

    VastaKustuta