kolmapäev, aprill 18, 2012

Siililegi selge

Aga mina nägin täna selle aasta esimesi ülaseid õitsemas. Ja selle aasta esimest siili nägin ka. Teate ju küll, mida vanarahvas kevadiste siilide kohta ütleb...

3 kommentaari:

  1. Sellist looma pole mina kohanud oma 10 aastat, ei kevadist ega üldse siili:( Nii tahaks näha!

    VastaKustuta
  2. mina nägin siili viimati Traktori tänavas Kuressaares.. ju ta elab seal vms :)
    ülased õitsevad jah.. aga kõikvõimalikku värvi (roosad, valged, sinised) sinililli on endiselt rohkem.. soojaks võiks minna...

    VastaKustuta
  3. Kusjuures enne kui ma siia poole saart kolisin, olin ma ka vaid loetud korrad siili näinud. Nüüd on neid kordasid juba ohtralt kogunenud, aga ma ikka iga kord rõõmustan ja kirjutan sellest blogis kui erakordsest sündmusest.

    VastaKustuta