neljapäev, aprill 12, 2012

Garderoobiprobleemid

Käisin eile linnas ja ostsin endale teksad. Ei. Ma ostsin endale lausa kahed teksad!!!
Nüüd on mul garderoobist puudu veel järgmised esemed:
* Mõnus suvekleit (viimati pealinnas leidsin peaaaegu sellise, mis mulle sobis, aga kui hinda vaatasin, siis selgus, et niiii hästi ta nüüd ka ei sobinud)
* Little black dress
* Mõni kena pluusike, mida oma teksadega kanda. Vanad pluusid on kõik rinnust kitsad - imetava ema rõõmud.
* Trikoo
* Plätud, varbavahed või mõned muud mõnusad kergesti installitavad suvejalatsid
* Tenkad (loe: mõnusad vabaajajalatsid)

Nagu näete on minu  garderoobiunistused valdavalt suvele suunatud. Eks ootus ole sees, see külm tuul hakkab ära väsitama tahaks juba sooja merre lainetesse hullama.

1 kommentaar:

  1. a ma leidsin Kuku-Kukust ühed püksid, mis mulle jalga läksid.. ja kujuta ette, pikkuselt olid ka parajad, tavaliselt on ülaltotsast parajad püksid ikka kuni 1,5 m liiga pikad.. ei tea, mis värk on..

    VastaKustuta