laupäev, veebruar 28, 2009

Vastla järellainetus

Aga min käisin täna Murdja ema ja õega ilusa ilma puhul kelgutamas. No mina ja murdja kelgutasime, ülejäänud vaatasid mäe otsast pealt ja irvitasid, kuidas meie kelk alati suuna otse puude poole võttis. Murdja muidugi hõiskas ekstaatiliselt: "Vapustav, see oli vapustav!" ja nõudis järgmist sõitu.

Aga häbematud olid vahepeal Väles Põdersi lombakaks sõitnud (Mäletate veel vaprat Väles Põderst?). Täitsa invaliid oli, aga tegi vapralt oma tööd. Väärt kelk ma räägin!

Ülejäänud õhtu on rahvas siin plaaninud millist luksusvillat minu pulmadeks rentida (nad ikka unistavad). Sõelale jäi mitu ilusat hoonet vahemere ääres. Lubasid lahkelt, et ma võin seljakotiga sinna matkata, nad toovad pulmakleidi lennukiga järele. Ja kõik ülejäänud pulmakülastajad võivad lahkesti telkides magada. Sellised lahked nad mul ongi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar