teisipäev, veebruar 17, 2009

Klotsike võib päästa mu elu!

Mõni aeg tagasi avastasin traagilise sündmuse - minu MP3-mängijake oli rännanud parematele jahimaadele, kus valdavalt harfihelid hõljuvad. See oli löök. Teate ju, et ma ei liigu sammugi paigast kui juhe kõrva ei lähe. Töötan nimelt patareitoitel. Aga seoses auto omandamisega kahanes see probleem märkamatuks, sest üle 10 meetri ma enam jala ei käi. Või õigemini ei käinud. Mäletate, hakkasin eelmisel nädalal sportlikuks. Sellega seoses aga kerkis tuhast haiguslik probleem nimega MP3-mängijakese puudulikkus. See on eluohtlik!
Täna linnas käies kraapisin hambaarstist üle jäänud sendid kokku ja ostsin endale uue. Kui varem oli pulgake, siis nüüd on klotsike.Nüüd on alanud jälle ajad, mil võib kohata kusagil ringi tuiskamas Maailmaparandajat, kes ennastunustavalt valjusti ja valesti kesk tühjust üürgab: "lõkkel kärssab Eesti rahvustoooooooooooit" (jah, üritan küll meeles pidada, et ei tohi kaasa laulda kui klapid peas on, aga ma ei saa enda vastu)...

pilt

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar