pühapäev, september 09, 2007

kehatüüpidest

Vaadake, inimesi jagatakse kehatüüpide alusel pirni ja õuna tüüpi inimesteks. No et mis kehapiirkondadesse hakkab kogunema rasv. Visuaalne näide. No mina olen ilmselgelt pirni tüüpi kehaga inimene (vt illustratsiooni). Ja see tuleb sellest, et sa oled see, mida sööd. Ja mina sõin täna alustuseks ära miljon pirni (olgu-olgu, paar tükki siia või sinna). Tegelikult olen ma päris rahul tulemusega. Jaah, pisut ümar küll, aga nüüd mõelge hetkeks, mis oleks saanud, kui ma oleks ära söönud nt ilgema hunniku arbuuse (väga suur ja ümar), banaane (pikk, aga kõver), tähtvilju (äärmiselt lustaka kujuga) või rambutane (väike ja väga karvane - nagu siil)

1 kommentaar:

  1. Me pidime eelmine aasta kunstitunnis joonisama pildi teemal "Oled see, mida sööd" .Oleks sa mulle siis seda pilti näidanud , oleksin ilmselt siukse pildi joonistanud :D generous

    VastaKustuta