teisipäev, september 18, 2007

Öised lood

Ühel ööl üpris hiljuti juhtus selline lugu:

Magan. Mingisugune kahtlane tunne poeb hinge ja ei lase olla. Midagi on valesti. No totaalselt valesti. Teen ühe oma unistest silmadest lahti ja mida ma näen! Lae prao vahelt immitseb valgust ja paistab kuidas üks taskulambiga mees roomab käpuli lae peal luugi poole. Loomulikult kargan ma voodis istuli ja ise paanikas ja hirmunult üritan tema tähelepanu saada, et jõuda selgusele kes ta selline on ja mis kurjad mõtted ta peas keerlevad.
Hei!
Kuulge!
Hei!
Mees ei reageeri minu hüüetele, aga tasahilju kui mu hääle paaniline kaja mu endi kõrvu jõuab hakkan aru saama, et pole mingeid sissetungijaid lae peal. Olen vaid mina ja minu luulud.
Võeh kui vastik tunne.


Muide, see on minu 777.-s postitus. Kas pole ilus number ja kas pole kohutav grafomaan.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar