laupäev, mai 28, 2005

Parem kaks tooli kui üks taburet

Eile Illegaardis tabas mind tõeline mölapidamatus. Ma ei mäleta kas ma mõne hetke vait ka olin. Võibolla iga minuti tagant pool sekundit (no et hingata). Igatahes sry Mps, kui su kõrvad virtsavett jooksma hakkasid. Teinekord vaata, kellega sa koos baari satud. Ja kui see on sellises imelikus tujus Pille, siis varu endale varakult vabandus lahkumiseks või vähemalt kõrvatropidki.
Ahjaa, üks asi veel Mps, eile ma võibolla unustasin sulle öelda, aga ma ei oska enam luikesid joonistada ja retsensendi käest sain kah vastu päid ja jalgu :D

Aga nüüd: pulmad jah pulmad, viina viiskümmend vaati
Pulmad jah pulmad, nõnda palju kui saadi.
pulmad jah pulmad, üle tuhande ära
pulmad jah pulmad, pulma auks teeb kära.

1 kommentaar:

  1. missa sest sopranist tühja tsiteerid, selle koha peal soleerivad aldid ja tenorid ju...

    pulmapidu ülitore, viina viiskümmend vaati
    pulmakraami kokku aeti nõnda palju kui saadi
    parte hanesid praeti vist üle tuhande ära
    terve trobikond püssisi pulma auks teeb kära

    (teadustöö aluseks on täpne tsitaat, tead isegi)

    VastaKustuta