laupäev, mai 21, 2005

Head teed R. T. R

Täna oli siis see kurb päev, mil mul tuli Richardiga hüvasti jätta. See ei olnud lihtne. Richardi puhul oli tegu ikkagi üle prahi rattaga. Täna temaga viimast sõitu tehes oli ta nii leplik ja sõbralik, et mul tekkis tuegv kiusatus Sandra teeotsast mööda sõita ja muudkui edasi kihutada, aga ma tegin südame kõvaks ja andsin Richardi siiski tema õigele omanikule tagasi.

Muide lõputööst rääkides, ma mõtlesin välja oi oi kui kavala plaani aja juurde võitmiseks. Te ju kõik teate tõsiasja, et kuupäev ei vahetu mitte sellega kui kell saab kaksteist vaid hoopis magamisega. aga kui ma ei lähegi magama, siis kuupäev ei vahetu ja see kurikuulus ja hirmuäratav 26. lükkub edasi. Nii võib seda edasi lükata nii kaua kui vaid suudad üleval olla. Haa, mul ON ikkagi aega maa ja ilm! Kaval tuleb olla.

1 kommentaar:

  1. Aga kui mitu päeva järjest magada, siis läheb see ju ka ühe magamisena kirja ja üles ärgates on ikka sellele kuupäevale järgnev kuupäev, mil sa magama läksid:)

    triin.

    VastaKustuta