neljapäev, aprill 14, 2005

unenäovabrikust hulllud uned tulevad...

Eile õhtul oli mul kallal tõeline apaatsus. Ma ei viitsinud isegi kõrvu liigutada. istusin ja vahtisin tuima näoga ekraani. Aga et niisama istuda oli ikkagi kuidagi nadi, siis lugesin läbi kõik oma eelnevad postid ja aiateibad. See võttis aega terve igaviku, aga läbi sain. Naljakas oli. Ma ikka kirjutan mõttetuid asju üles. Ja iga natukese aja tagant miski hala. ja oi neid kirjavigu...ah... aga no need on (nagu ammu teada) loomulikult kõik taotluslikud. Aga ei omamoodi uvitav oli.

Siis kui blogi sai läbi loetud, otsisin endale oma unenäo seletaja järgi ohutut unenägu. Ma ei teadnudki, et see on nii keeruline ülesanne. Lõpuks otsustasin, et näen unes apteekrit, kes peseb veiniga aknaid (selle tähendus oleks minu seletaja järgi suht süütu ja kõlab küll unenäoliselt). Aga vot ei näinud seda. Nägin oopis oma juhendaja pulmasid unest. Ja pool meie gängist oli ka seal kohal (nagu juba kombeks on saanud. Nad miskipärast eksivad mu unedesse kuidagi kahtlustäratavalt tihti ära). Ja siis käisin ma unes veel lapsepõlveradadel ja tulevikus korraks ja oh. Need uned on mul alati ikka äärmiselt värvikad ja põnevad.

No olgu selle aknapesuga kuidas on. Ma jään parem ka tulevikus vanade heade röstsaia unenägude juurde. head ja ohutud :D

2 kommentaari:

  1. No jah, minu unenäod on alati sellised väga veidrad, huvitav mis siis välja tuleks kui neid kõiki ära seletada püüaks??? Mina igatahes ei üritagi enam.

    VastaKustuta
  2. No kui minu seletaja järgi seletada, siis suure tõenäosusega sooviksid tagasi pöörduda emaüska ja mingi meeletu seksuaalne tagapõhi oleks kõigel sellel. Sest ükskõik, mida sa ka unes ei näe, siis Freud seostab neid just nende kahe teemaga. Kohutav. nüüd ei või rahuds enam undki näha :D

    VastaKustuta