esmaspäev, aprill 25, 2005

Lampi mitte kustudada (kui põleb)

Vastus minu viimasele küsimusele.
Mis saaks olla mul miskite autodele mõeldud liiklusmärkide vastu. mul pole ju lubegi. ja lõuna silt pole mind kunagi heidutanud. Ainus silt, mis mind tõsiselt vihale ajab on silt: ERAMAA Saate aru. Kui Pille on otsustanud kuskilt minna ja siis tuleb ette silt, et sry, otsi endale uus tee, no ei kannata seda lihtsalt. Üldse ei kannata ma neid vastikuid piiravaid märke.
Aga minu lemmiksildid on (nii imelik kui see ka pole) ülekäiguraja märgid. Mitte sellepärast, et ma kasutaks alati ülekäigu radasid. mulle lihtsalt meeldivad need. Mulle meeldib kui ipid on erinevalt joonistatud. ma olne nt näinud silti, kus üle tee läheb kõvakübara ja jalutuskepiga härrasmees, selle tavalise kriipsujuku asemel.
Üks silt, mis mulle veel hirmsasti meeldib on see samune pisikese loogikaveaga silt, mis on mul pealkirjaks. Just selline ilutseb Selbergi poolt kirjutatuna laboris. Iga päev käin ja imetlen seda.
Aga minu järgmine ja luban, et ka viimane küsimus sellest kummalisest rubriigist on järgmine:
Mis vaevab Pille südant?

4 kommentaari:

  1. krt, laiskloom ei tea, mis teitid viimasel ajal vaevab! mingid urrima muremõtted, vaevate ennast mingite vaastikute tööde pärast ja pisardate! ja laiskloom ei oska kuidagi aidata JA SEE mõjub tema juba niigi lombakale mõistusele (no normaalsed loomad ei vigasta ennast iga asjaga ja ei kaalu raamatu 100 võimalust ennast vigastada kirjutamist!!!) :o( ise olete süüdi, kui laiskloom teie pärast satub Raja tänavasse pehmete seintega tuppa satub (Anna-Liisa lubas mulle järgi vaadata, kas seal on ka kenad pehmed seinad :oP)
    igatahes lõpetage ära! lööge muremõtted uimaseks, toppige prügikotti (ilmselt siis orgaanilise prügi hulka, st võib ka kompostiks teha) ja toppige prügikasti!!!!!!!!!!!!!
    see oli käsk! ja jutul lõpp..

    VastaKustuta
  2. Et kõik head asjad saavad ükskord otsa?

    VastaKustuta
  3. ma usun, et ju see ikka mure kogu maailma pärast on, ega sa ju niisama maailmaparandaja ole

    VastaKustuta