pühapäev, aprill 10, 2005

lubatud 3. post

Kuna ma ütlesin, et kirjutan kolm postitust päevas, siis tuleb mul veel kord end kokku võtta, kuigi ega sõrmed enam klahve ästi ei taba. Lihtsalt niiii väsinud olen. See on see matkamine. Tõsi küll. esialgsest matkaplaanist ei tulnud midagi välja, aga kuna ma olin matkaga arvestanud, siis tegin oma personaalmatka. Nüüd olen väsinud. Ei jaksa mõeldagi. See on hea.
Seetõttu teen lühidalt.
Ommikul olin eilse järelmõjul tiba nukker. Nii suur kurbus ei kao lihtsalt.
See läks peaaegu üle.
Viineripannkook oli hea
Liigutati moosilusikat, minu palmi, papptaldrikuid, apelsine ja Pillet (ülejäänud muutused olid ebaolulised)
Seemnete loendamisel sain abi. Tähh.
Piljard oli ka ägeš. Olgugi, et ma mängida ei oska.
Ja lõputu matk imekauni päikeseloojanguga.
Nüüd lähen ja rooman voodini
mmmmmmmm, nüüd vaid imeline kõikeraviv uni röstsaiast :.::....:::...::....:.:.:..::: (see on salkiri)

1 kommentaar:

  1. Sa oskad täitsa normaalselt piljardit mängida!!! Ma ise imestan, et üldse mõne palli sisse sain..

    P.S piljardimängukommentaari vaata ka fromthetree.blogspot.com
    P.P.S vabandust, Pille, luban, et teinekord Sinu blogis enam konkurendile reklaami ei tee :oP

    VastaKustuta