reede, august 30, 2024

Piparkoogist piparkoogini

Nüüd on tõesti suve lõpp käes - lapsed kolisid telgist tuppa. Jah. Täpike ja Tõruke magasid terve suve telgis maja ees. Telkima hakkasid nad samal päeval kui küpsetasime viimase portsu piparkooke ja eile oli esimene öö, kus nad mõlemad toas magasid. Ma kartsin juba, et telgivad järgmiste piparkookideni. Nüüd peab keegi vaid telgi kokku panema. Ma kahtlustan, et see keegi on sama, kes selle telgi üles pani. Ainus häda on selles, et iga kord kui ma saan muude asjatoimetustega tehtud, on õues juba niiskeks läinud.

Millega ma siis peale tööd tegelen? Hetkel ikka veel kooliks ettevalmistuste tegemisega. Hakkab juba vaikselt looma. Ainult 3 või 4 paari pükse on vaja lühemaks teha, aga need ei pea õnneks 1. septembriks valmis olema. Selleks nukkerpidulikuks päevaks on vast kõik valmis. Eile veel "tikkisin" Täpikesele pätid valmis. Üleeile sain Täpikese siiliku kätte ja "tikkisin" sinnagi viimase lillekimbu aiale. Rahvarõivastega on nüüd hästi ja tulebki vaid kimbuke astreid korjata ja lapsed saavadki kooli minna.


Siin on näide minu eilsest tööst - ei ole need päris pätid ega isegi mitte tikitud. Aga arvestades, et ma ise tikkida ei oska ja pätipaar maksab u 100 eurtsi ja lapsele on igal aastal uusi vaja, sest kasvav jalg ja muud rõõmud, siis olen mina valmis ilma suuremate südametunnistuspiinadeta saatma lapse selliste odavate (hind ca 15 eurtsi) vuhvli-tuhvlitega kooli. Siinkohal tahan ma muidugi rõhutada, et ma hindan kohalikku käsitööd väga kõrgelt ja leian, et see ei saagi olla odav. 

1 kommentaar:

  1. laste puhul appppsoluutselt väga igati supe jne mõistlik niimoodi teha, ei pea üle pingutama. täiskasvanu puhul aga sõltub olukorrast...tegelikult ma pole aru saanud, et millal kantakse pätte ja millal kingi.

    VastaKustuta