reede, oktoober 11, 2024

Paulus ja Kusta seiklevad taas!

Ma pole tükk aega midagi kirjutanud, aga see tuleneb sellest, et iga minut on arvel ja arvuta mispidi tahad, ikka kipub natuke puudu jääma. Ja puudu ei jää mitte minuteid või päevi.

Eks see tuleneb muidugi sellest, et oleme taas kord raamatut välja andmas ja kibekiiresti on vaja viimased trükieelsed ettevalmistused teha. Olen joonistanud nii, et pliiatsid suitsevad. Suurem osa ongi ilusasti valmis, jäänud on veel vaid paar vähetähtsat pilti (no nagu kaanepilt näiteks).

Ehk siis Paulus ja Kusta on tagasi ja tormavad taas pea ees uutesse seiklustesse. 

Sel korral olime natuke targemad. Jagasime kohe rollid ära. Mps kirjutas raamatu ja mina ei sekkunud protsessi muul moel kui andsin vahel natuke nõu. Illustratsioonidega oli samamoodi. Mina joonistasin, Mps andis nõu, aga ei hakanud ise midagi juurde kritseldama. Mulle tundub, et niimoodi on tulemus hulga parem. Mps kohe oskab kirjutada. Tema lood on palju mitmekihilisemad kui minu  üsna sirgjoonelised tulin-nägin-läksin stiilis kirjutised. Ja mulle väga meeldib kuidas ta suudab vaid paari väikese lausekesega luua atmosfäär, mis annab loole hoopis sügavama värvingu.

Igatahes oleme nüüd nii kaugel, et meie raamatukampaania on jälle hooandjas üleval!

Kel huvi, siis siit saab endale raamatu (ja muud head paremat) tellida:

https://www.hooandja.ee/projekt/lasteraamat-paulus-kusta-ja-mereroovlid

Kel vähegi huvi raamatu vastu, siis soovitan soojalt just Hooandja kaudu omale enda eksemplar tellida. See on kõige kiirem, mugavam ja ilmselt ka soodsam võimalus raamat saada. Ja noh, ilma toetuseta me seda raamatut trükkida ei saa - lihtsalt ei ole toanurgas rahahunnikut*. 


*fakt on ka see, et ega selle raamatu väljaandmisega seda hunnikut sinna nurka ei teki. Peab üritama lihtsalt nii toimetada, et väga suurde miinusesse ei jääks (arvestamata seajuures lõputuid töötunde, sest kui neile ka veel rahanumber juurde panna, siis oleksime ilmselt juba ammu pankrotis). Mina olen endaga selles mõttes rahu teinud, et võtan seda raamatu väljaandmist kui hobi ja hobid ongi teadupärast kulukad. Ma võiks ka golfi mängida või ratsutada ja sinna raha matta või näiteks käsitööd teha ja lõngapoode nuumata. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar