esmaspäev, august 02, 2021

Lutid ja kirevad tutid

Ühel ilusl õhtul otsustasime, et Tirts on piisavalt vana, et lutist loobuda. Kuna see vidin oli meil igaõhtune uinumiskaaslane, siis kartsin suurt jonni ja draamat. No esimesel õhtul sai tibin korraks kurjaks ja nõudis ohtrasõnaliselt lutti. Järgmised õhtud on olnud aga üllatavalt rahumeelsed. Magamajäämine võtab küll tavapärasest kauem aega. Põhjus on selles, et plika lihtsalt lobiseb ennastunustavalt. Räägib pikad jutud Tõrukesest, Täpsist, kassist ja lilledest. Mida ta täpselt patrab, ei ole võimalik aru saada - vaid üksikud sõnad on eestikeelsed. Aga kahtlemata on tegu lõbusate lugudega, sest aegajalt ta naerab laginal. Varasemalt takistas lutt sõnavalingut, aga nüüd on kõik teed valla!
Tundub, et laps on mölapidamatuse osas igatahes emasse.
Mina aga tahaks, et ta ruttu tuttu jääks. Ikka selleks, et ma saaks oma kostüümidraama juurde naasda. Reedel algab Juulilaager, mis on sel aastal hiinateemaline. Mulle on alati kõiksugu kostüümipeod ja karnevalid meeldinud. Minu eesmärk on võita parima kostüümi auhind. Probleem on ainult ajapuuduses. Mul on ikkagi viis inimest riietada. Sel aastal mõtlesin, et olen kaval ja teen 5in1 kostüümi. Ja isegi kui ma individuaalarvestuses põrun, siis meeskonna kulla kavatsen koju tuua. Kui kostüüm valmis, siis eputan siin kindlasti ka. Praeguseks ainult väike teaser.


Kui see Tirts vaid magama jääks, saaksin minna saba õmblema. Laenasin endale ekstra vaikse masina, et saaks lapse uneajal õmmelda. Mu enda õmblusmasin teeb häält nagu oleks traktor ja vana auruvedur leivad ühte kappi pannud ja pisiperet monteerima asunud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar