esmaspäev, jaanuar 11, 2010

Päälinnas võrgutuskunsti õppimas

Käisin nädalavahetusel Triinul külas. Niisama. Ei olnud sünnipäevapidu. Vähemalt nii nad väitsid. Läksin muide sama bussiga, millest ma eelmisel korral praami peal maha jäin. Sel korral olin muidugi varakult bussis. Bussijuht aga oli ka sama ja ilmselgelt polnud seda unustanud. Igastahes luges ta väga püüdlikult rahvast üle ja pomises omaette, et ei tea, kas kõik ikka on peal või mitte. Tahtsin teda lohutada, et sel korral olen täitsa olemas.

Triinu juures oli väga hariv õhtu. Õppisime uusi kavalaid flirtimise nippe ja lihvisime oma võrgutustehnikat. Teoorias olen nüüd tugev. Nii et kui mul peaks tekkima tahtmine kedagist võrgutama hakata, siis hoidku see alt - pääsu tal igastahes poleks. Olgu ta sokid nii kortsus kui tahes...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar