reede, jaanuar 15, 2010

Mandlijäätis

Mul on kodus üks inimene, kellel on luba piiramatus koguses jäätist süüa. No nii palju kui tahab. Ja keegi ei sunni kapsast sööma, ega midagist. Ja kujutate siis ette, mida see häbematune inimene teeb? Tema ei taha. Lükkab jäätisekausi eemale ja jätab igale poole provotseerivaid sildikesi, et tema tahab seapraadi. No tõesti.Kui minul oleks vaba voli jäätist süüa, siis mina küll ei pirtsutaks. Ma sööks jäätist nii, et hakkab kõrvust ka välja ajama. Mmmmm, mõnus koorene šokolaadijäätis. Mine või ka ja lase mandlid eemaldada. Ainult et ükski arst pole kunagi mu mandlite kohta midagi halvasti öelnud. Ainult kiidavad. Noh, muidu pole midagi erilist, aga millised mandlid!

1 kommentaar:

  1. mul on praegu tõesti kõrgendatud lihahimu. Hõrgud lihakehad, hoidke alt!

    VastaKustuta