laupäev, mai 27, 2006

VKK tegutseb jälle

Hiljuti leidis aset taas Vaksali Kunstiklubi kogunemine. Ka seekord nõustus Maariš lahkesti modelliks olema. Kui eelmisel kunstiklubi üritusel oli teemaks portree, siis seekord harjutati profiili joonistamist. Tuleb mainida, et meie noorkunstnik herr Tamm areneb iga pliiatsitõmbega. Paar tundi veel oskuslikku juhendamist ja tema piltidelt võib isegi ära tunda, et keda kujutatud on. Järgmistena on plaani võetud figuuri joonistamine, krokii ja akti maalid. Kunstiklubi üritustele registreerumine algas just nüüd.

P.S Kunstinäitus "Mitmekülgne Maariš" on avatud ja paikneb VKK ruumides Pidevalt täienev näitus on külastajatele tasuta.

Ahjaa, Maariš. Enne kui sa ütled ei modellindusele, mõtle sellele kuulsusele, mis sind modellina tabada võib kui mõnest noorest kuid lootustandvast kunstiklubi liikmest peaks kunagi saama kuulus kunstnik. Ikka teatakse ju kunstnikku maalide järgi ja ma kahtlustan, et nt proua Mona Lisa on isegi kuulsam kui da Vinci ise. Mõtle, sinust võiks saada tulevane Mona Maris!

3 kommentaari:

  1. Ma ju pole modellindusele "ei" öelnud (mida tõestavad ka need kunstiteosed VKK ruumide seinal). Aga siiski ei tea ma mitte ühtegi modelli, kes oleks kuulsaks saanud akti jaoks poseerimisega. Mona Lisa võib ju ka siiski portree alla liigitada ja portree joonistamisel osales ainult 1 noor kunstnik (ära pahanda Mps, aga ma kahtlen, kas see portree saab ikka sama kuulsaks kui Mona Lisa).

    VastaKustuta
  2. Oi, aga kas pole see see siis suurepärane võimalus saada esimeseks!

    VastaKustuta
  3. neid aktiga kuulsaks saanud (kunstiringkondades muidugi) modelle on küll ja küll. Nimesid ma muidugi nimetada ei oska (aga kes meist teaks Mona Lisa modelli tõelist nime?)
    Selle portreega ma tõesti kuulsaks ei saa, aga kuulge, kui ma sellises tempos edasi arenen, siis alates krokiist tulevad mul juba meistriteosed!
    (jaaa-jah)

    VastaKustuta