neljapäev, mai 18, 2006

Error error sokid otsas...

No ma ei mõista seda arvutit enam. Tal on nüüd uus mure - tal pole sokke. Ei lase mind internetti ja kurdab pidevalt, et Socket error ja socket error (no vahele client errorit kah). Ma saaks aru, kui ta väidaks, et tal on error error juust otsas, aga sokid... Mida teeb üks arvuti sokkidega? Kuigi juustud ja sokid niipalju teineteisest ei erinegi kui esmapilgul tundub.
Aga tema käitumine pahandab mind küll. Ega internet iseenesest ju kaugel ära pole. Tema lähedust võib tajuda ja silmagagi näha, aga näe, käega katsuda ei saa... error error.

Praegu on arvutil küll helgem hetk ja paistab, et ei taha parasjagu juustu saada. Kasutan seda siis kavalalt ära, et oida kõrvale ettekande ettevalmistamisest. See õnnestub mul imeliselt. Esmalt sai dirigentidega joomas käidud, siis eurovisiooni eelvooru vaadatud (ma olen vänn - see on lihtsalt nii ürgtobe) ja kõige lõpuks kui muud enam meelde ei tulnud, siis lugesin kuni silm kinni vajus. Nüüd on lugu aga selline, et ettekanne on juba paari tunni pärast aga ma usun, et ma suudan selle aja blogindusega täita küll...

Oo ei, see on nakkav, ka minul ilmnes just probleem - error error sokid otsas - see saab tähendada vaid ühte -> tuleb pesu pesema hakata... Või no teine võimalus on muidugi paljasjalgseks hakata. Kui aus olla, siis pole ma sokke kunagi armastanud - need ahistavad mind. Aga tegelt ka, kui sina oleksid väike armas varbake, kas siis sina tahaksid istuda pimedas umbses sokis koos 4 omasugusega? Ah? Ah? Ah? Ei tahaks ju! Vähemalt minu varbad tahavad palju õhku ja armastust!!!

1 kommentaar:

  1. Too oma sokid koju! Emme peseb puhtaks! Aga pärast seda ei suuda Sa kahte sokki paari panna, kui nad ei ole just must ja valge. Meie peres on kõige rohkem ühe jalgseid.

    VastaKustuta