esmaspäev, mai 22, 2006

olen omme parem kui olin täna

Täna ma ei õppinud eksamiks.
Täna ma ei joonistanud poolt piltigi.
Täna ma ei koristanud tuba.
Täna ma ei pesnud nõusid.
(Täna ma ei määrinud neid ka)
Täna ma ei ärganud vara.
Täna ma ei käinud raamatukogus.

Aga omme... Omme kavatsen ma kõike seda teha, mida ma täna ei teinud. ja ma kavatsen seda teha topelt.

Võibolla teid uvitab, et kui ma täna midagi ei teinud, siis mida ma tegin päev otsa? No esimese kolmandiku päevast vedelesin ma voodis ja aint aegajalt pilutasin vasakut silma, et näha, kas kõik on nii nagu peab (st kas päike särab kõrgel taevas, kas Assa kilkab koridoris, kas köögist kostab jutuvada, kas mutukad ja muud loomad käituvad korralikult ning mis kõige olulisem, kas padi pole ometi jälle voodi taha kukkunud). Olles veendunud asjade korrasolus, panin jälle silma kinni ning keerasin uuesti kerra.
Teise kolmandiku päevast veetsin ma ka voodis, aga mõlemad silmad olid lahti ja raamatusse puuritud. Peale seda, kui vähemalt 5 inimest olid mult küsinud: "Oi kas sa "Eragoni" polegi lugenud, sellele on ju draakoni pilt kaanel ja puha?" otsustasin selle siiski läbi lugeda.
Kolmanda kolmandiku päevast olen ma mõelnud, et peaks voodisse tagasi pugema. Praegu on kolmanda kolmandiku lõpp - peaks oma kurjad kavatsused teoks tegema. Kas keegi tuleks ja laulaks mulle unelaulu???

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar