pühapäev, aprill 02, 2006

Vihje

Mulle pakuti täna kommi. Üks tore noormees pakkus. Selle eest, et ma võtsin arvutiklassi võtme (mitte, et oleks valikut olnud, peale minu seal kedagi polnud).
Mulle meeldivad inimesed, kes kommi pakuvad.

4 kommentaari:

  1. Kas sind siis väiksena ei hoiatatud kommionude eest?

    VastaKustuta
  2. irw @ eelmine kommentaar

    või mis, Unistaja? :b

    VastaKustuta
  3. Ma tean seda kohta küll, aga ma ise vihkan seda word verificationit, see on nii tüütu ja kuna juba miski kolm kaunist kuukest polnud ühtegi saastkommentaari tulnud, siis leian, et võin neid kustutada ka :D

    Ahjaa, unistaja, see polnud kommionu vaid komminoormees, sellisega läheks kaasa küll ;)

    (P.S kui keegi veel peaks arvama, et Marteni kommentaar unistaja kohta käis, siis tegelt oli seal veel üks komm vahel)

    VastaKustuta
  4. Ma ükskord võrgutasin ühe mehe ühe kommiga ära.

    VastaKustuta