esmaspäev, aprill 17, 2006

tädisse!!!

käisin kodus ja vaatasin siis selle pisikese pudina (loe õetütre) üle. Ta oli nii pisitilluke! Ma pidin luubi appi võtma, et teda üles leida. Aga samas on tegu oma kasvu kohta ikka äärmiselt intelligentse lapsukesega (ilmselt tädisse). Ta on kõigest 2 ja pool nädalat vana, kuid täpitähend näisid tal juba suht selged olevat - äää, ääää, üäää, öäää, määää (see viimane viitab taas sarnasusele oma tädiga). Tõsi küll, enamuse ajast ta kas sõi või magas (või tegi mõlemat korraga). See pidev magamine ja söömine meenutavad mulle samuti kedagi... huvitav keda...äkki tädi Isabellat? A jah, muidu oli pudin ästi armas (ma räägin, tädisse :D )

"Kust see Isabella-tädi järsku tuli?" küsite te. A vot asjalood on nii, et meil kodus on praegu segadus, et kuidas kutsuda vanaemat ja vanaisat ja kuidas ema ja isa kutsuda. No minu ema siis avaldas soovi, et teda võiks ju nt Mummiks kutsuda (mu õeraas teda nii hüüabki). Isa ütles, et teda võidaks siis ju taaduks kutsuda. Mille peale mina väitsin, et kui juba nimede jagamiseks läheb, siis kutsugu nad mind tulevikus Isabellaks!!! Kui kõik saavad uued nimed, tahan mina ka!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar