laupäev, aprill 22, 2006

Coriolise lammas

Täna avastasin, et kõik minu lokid moodustavad ühtpidi spiraale (kruvi reegli järgi kui kedagi uvitab). Huvitav, millest see tuleneb? Coriolise jõust tingituna? Sellisel juhul, kas mul lokid hakkaks lõunapoolkeral teistpidi spiraalduma? Ja hei, siis oleks mul ju ekvaatoril sirged juuksed!

Pildil võite näha Pillet maailma eri paigus. Esimene Pille on põhjapoolkeral (nt siinsamas Vaksali punkris arvuti taga), 2. Pille on lõunapoolkeral (nt Austraalias) ja 3. on Pilleke ekvaatoril (kas mulle mitte ei sobi sirged juuksed? Ja oi, ma võin kihla vedada, et isegi sirgest peast oiaks nad peast eemale nii kuis jaksavad. Nad on mul intelligentsed, kas teate. Nagu ikka - targad juuksed hoiavad rumalast peast eemale...)

3 kommentaari:

  1. ekvaatori Pille on tukaga?

    VastaKustuta
  2. Mhmh. See tuleb sellest, et tal on sirged juuksed. Kui põhjapoolkeraPillel oleks ka sirged juuksed, oleks tal ka tukk. Aga tal on krussis juuksed ja nendega ei saa tukka pidada. Kunagi tegi ta selle vea ja lõikas endale tuka... Mitu aastat läks aega enne kui ta jälle inimese moodi välja nägema hakkas

    VastaKustuta
  3. Mul on lokkis juuksed, aga nemad on lokkis vastavalt sellele, mis nendega märjas olekus on juhtunud. Et siis kuna üldjuhul panen nad silmist ära, siis on nad krunnipidi lokkis. Vahel panen kõrva taha, siis nad on peegelpildis lokkis. Vahel olen edev ja keerutan salku näpu vahel, siis nad on sigrimigri lokkis :-)

    VastaKustuta