pühapäev, aprill 02, 2006

Neetud

Nii, lõpuks on teada ka, miks meil internetti pole. Võin kõik oma vandenõuteooriad ja muud paranoilised mõtted maha matta (täiskuuööl ja viie tee ristmikule näiteks – see on läbi aegade olnud hea koht asjade matmiseks). Tegu pole ka miski needusega. Netti pole meil lihtsalt selle pärast, et miski ruuter või muu säärane asi olevat läbi kärssand ja kui me nõustume ca 500 eeklooma karjatamisega internetihaldaja rohumaadele, siis võib juhtuda, et nädala, kahe võibolla ka rohkema pärast saame netikese uuesti tagasi.

Praegu on mul veel rahast kahju, kuid kujutan ette, et veel paar päeva ilma netita ja ma olen nõus tema tagasimeelitamiseks kasvõi oma hinge maha müüma (see oleks muidugi odavalt saadud)

Aga netti oleks vaja küll. Neetud, ma ütlen.

Aga kui jutt juba needuste peale läks, siis mäletate ehk, et lubasin teid kursis hoida, kuidas mu helkurikadumise needuse katse edeneb. No mul pole olnud suurt midagi teile ette kanda, kuna helkur ripub ikka veel uhkelt minu tagi küljes. Aga ma tean küll milles asi on. Vaadake, ta teeb seda kiuste. Et mitte lasta tõestada, et mul on õigus, ripub ta mu tagi küljes kasvõi kuni aegade lõpuni.

Seda on ennegi juhtunud. Nt minu makiga. Ta on mul selline arenenud muusikalise maitsega ja väga valiv sealjuures, mängib ainult valitud plaate, pooled aga sülitab põlastusega välja. No ükskord otsustasin mina, et löön korra majja oma fonoteeki ja kuulan läbi kõik oma plaadid, tegemaks kindlaks mida ta mängib ja mida mitte. No mis te arvate, kuidas minu katse läks? Loomulikult mängis minu sangake hambad ristis* eranditult kõiki minu plaate. Ta on kiuslik hing ma ütlen (hiljem hakkas ta loomulikult jälle valima).

Peaks seda kuidagi ära kasutama. Nt tegema katse ja selgitama välja kas mul on üürimaksmiseneedus kallal. No mul on selline teooria, et tänu just minul lasuvale üürimaksmisneedusele, tuleb mul igal kuul üüratu summa raha maksta. See on needus!
Katse algab kohe täna. Selgitamaks välja, kas ma olen neetud või mitte, jälgin kas mulle esitatakse ka sellel kuul üüriarve või mitte. Kui esitatakse, siis lasub minul see koletu needus ja selle vastu ei saa kuidagi. Kui mitte – olen puhas :D Hoian teid katse käiguga kursis.

Nüüd aga toon endale köögist suure tüki šokolaadikooki** (ise tegin -> nämm-nämm), valan omale väikese funikese ja loen nii kaua kuni silm lahti seisab.... mmmm, see saab mõnus õhtu olema.


* huvitav, millest tuleb väljend hambad risti – et kui risti nad ikkagi on ja risti mille suhtes ja millise hambumuse korral see küll võimalik on?. Minu plaanid seoses hambaarstiga on mind muutnud väga tundlikuks selliste stomatoloogiliste küsimuste suhtes
** See on tõesti hea kook. Kahju, et keegi teine seda teada ei saa. Ilmselt on tegu taas mingi needusega. Kui minul õnnestub kord üle aegade teha tõesti hea kook, siis toimub see loomulikult sellel ajal, kui kõik on kodust ära läinud ja mind siia üksi jätnud...
P.S Ärge saage pildist valesti aru. Pille pole seal mitte rase, vaid tema punnkõht on tingitud ohtrast šokolaadikoogi manustamisest

2 kommentaari:

  1. Aga miks sa siis ei kutsunud kedagi külla, et talle shokolaadikooki pakkuda???

    VastaKustuta
  2. Te oleksite pidanud ise juba lõhna peale kohale tulema...

    VastaKustuta