reede, aprill 07, 2006

Katse lõpetatud

21. Märtsil kell 12.30 alustasin katsega: "Võimaliku helkurineeduse väljaselgitamine". Eilse seisuga kell 21.30 antud katse lõppes. Nimelt õnnestus helkuril lõplikult minu juurest põgeneda. Helkuri kadumine toimus millalgi vahemikus 18.00 (mil regulaarse kontrolli käigus tuvastati helkuri kohalolu) kuni 21.30 (mil regulaarse kontrolli käigus tuvastati helkuri puudumine)
Statistikat.
Helkuri kadumine võttis aega 2 nädalat, kaks päeva ja 9 tundi (maksimaalselt). Kuni selle hetkeni, mil ma ta kurikavala plaani paljastasin püsis ta ilusasti tagi küljes (katse 12 esimese päeva jooksul) Katse viimase 5 päeva jooksul toimus 4 ebaõnnestunud helkuripõgenemiskatset ja üks õnnestunud.
Öelge nüüd, et mul pole helkurineedust!


Nüüd olen mina jälle see, kellele 1,6 s pärast otsa sõidetakse. Kui ma poleks kindel, et mul õnnestub helkur varsti jälle ära kaotada, siis paneks siia üles kuulutuse, et kõik, kellel kodus vedeleb hunnikute viisi kasutuses mitteolevaid helkureid need mulle annetaks ja sellega võibolla mu elu päästaks

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar