kolmapäev, juuni 01, 2005

Matkaplaanid

Matkaplaanid on valmis!!! Esialgsed loomulikult. Ja äärmiselt paindlikud. Matka võib iga kell pikendada või lühendada just nii nagu soovi on. Samuti võivad matkaseltskonnaga iga kell huvilised liituda (see on äärmiselt soovitatav) samas ei kohustata kedagi, alati võib poole tee pealt lahkuda (poole teee pealt võib ka ühineda. Telefontšikud on ju kõigil olemas). Nii et kõik kellele meeldib liikumine vabas õhus, vihmas lonkimine, päikesest kõrvetada saamine, sääsed, nõgesed ja muu ohtlik floora ning fauna, kes hindavad lõkke suitsus istumist ning telgis magamist, kellele meeldib äratuskella asemel kuulata linnulaulu (äratuskella kinni ei saa panna) või kuulata unejutu asemel metsakohinat, tuulevihinat ja tundamtute ja kindlasti ohtlike metsloomade tekitatud oksapraginat, siis see üleskutse on mõeldud just teile! Tulge minuga koos matkama (Liina, ma loodan, et võin su illekas antud nõusolekuga arvestada). Ja kui ei tule keegi, siis tuleb taas üks üksildane matk mul, paha lugu küll.
Igatahes Eestimaa, hoia alt!!!

Praeguse seisuga on koostatud kaks marsuuti. Ei teagi kumba eelistada. Valik on vaba. Vahemaad pole ühelgi päeval ületamatult pikad. Plaanitud on puhekpause ja piknikke, sammuti kultuurilugu ja vaatamisväärsusi.

Nii siin on esialgsed matkaplaanid:

Variant üks - Ääretumalt tore matk Lõna-Eestis
1. päev
Luige majake (üllatav, et miks just selline alguspunkt)-> Soe (risttee, kus vanapagan kaotas oma tõllaratta ja millega seoses on üks lahe legend) -> Orava (seal on paar vaatamisväärsust, mis olevat väärt vaatamist)-> Piusa (koopad ka loomulikult), vaatame üle vampiirnahkhiired -> Obinitsa (esimene laager), kohtumine obinitsa pohlaga.
2. päev
Obinitsa -> Piusa jõe ürgoru maastikukaitsa ala ja matkarada (äärmiselt ilus koht) -> Vana-Vastseliina (loomulikult varemed jäävad teele, seal kukkuvat kivi pähe. olen näinud, vastab tõele) -> Vastseliina (Ööbimine ja saab laulda, et ära itku mu perra Vastseliina)
3. päev
Vastseliina -> vana Saaluse (seal on miski mauseleum või muuseum või midagi sinnakanti asja) ->Haanja (suur munamägi kui see remondis pole) Rõuge (ööbimine ööbikuorus)
4. päev -> Siin on kaks varianti, kas bussiga Võrru ja edasi Tartu või jala Võrru ja edasi Tartu või ükskõik kuidas Võrru ja Marise külastus.

Variant kaks - Otsatult tore matk kah kusagil Lõuna-Eestis
1. päev
Luigelt Mennikunno sohu, komplekti kuulub sealne matkarada, silmini soos istumine ja ööbimine isegi mitte telgis vaid majakeses, vaatetorn ja muud lõbustused. Ilus koht, kes käinud, teavad, et ma ei blufigi
2. päev Mennikunno majake -> Leevi-> imeline Võhandu jõe ürgoru matkarada (tihedalt vaatamist väärt kohti täis)-> ööbimine kusagil Partsi kandis miski järve ääres (see koht pole kindel).
3. päev kas Põlvasse ja sealt bussiga koju või siis Taevaskoja maalilistele matkaradadele. Kõik teavad, et taevaskojast niisama kergelt isu täis ei saa. Lihtsalt niivõrd ilus koht. Ööbimine oleks ka kusagil seal kandis. Kas siis Ahja jõe maastikukaitsealal või Valgesoos (olen soooooo tantsime kooooos) või ikkagi seal taevaskojas.
4. Päev kuidagi ikka Tartusse saab.

Loomulikult võib iga kell ka varem koju sõita.

Kusjuures plaanid minna Naissaarele on ka täitsa olemas. Jaanika ja Kairi on andnud nõusoleku
Ma teen pakkumise, et sinna võiks minna mingi 1-2 ööks ja millalgi nt peale 10. või nii.

2 kommentaari:

  1. ja kui Põlvasse satud, astu minu juurest läbi:) iseasi muidugi kas ma kodus olen, aga helistada ikka võid;)
    Triin

    VastaKustuta
  2. ja kui Muhumaale satute, astuge minu poolt ka läbi :b

    VastaKustuta