neljapäev, juuni 16, 2005

juhtkoer on kadunud...

Kust küll tulevad sellised eluvõõrad inimesed nagu mina? Ma ei saaks eluülikooligi sisse (kui sinna tuleks avaldus teha). Öeldaks kindlasti, et kukkus eksamitel läbi või midagi sellist. Võibolla siis ongi õige koht pärisülikoolis???
Igatahes tegin avalduse ära, nii palju kui see minu teha oli. Kõige keerulisem on saada avaldusele juhendaja allkirja, kes pesitseb kusagil kaugel svenskade maal. Otsuse langetamine oli keerukas protsess, aga lõpuks otsustasin esitada selle avalduse, kus olil vähem kirjavigu. Lihtne kriteerium, kas pole :D
Aga ma VIHKAN igasugust asjaajamist see on kindel. Ja tänase päeva kohta on seda juba selgelt liiga palju saanud.
Muide juba kolmandad päikeseprillid sel kuul, mis minu juures elutsevad. Päikeseprillid paistavad olevat pisimutukate meelelaadiga, miks nad muidu minu juures elavad. Nüüd ma käin ja laian linnas Maariši prillidega. Täitsa kena, aint ainus viga - ma ei näe nedega...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar