pühapäev, juuni 19, 2005

Hülgerahva raskest ja internetivabast elust

Karjuv ebaõiglus. Ma elan korteris, kus on arvuteid rohkem kui õhku, aga internetist pole haisugi. Isegi mu vanaemal on internett. Meil aga pole.

Aga seeeest on meil siin päike, meri ja rannaliiv. Ja vesi polegi tegelikult nii külm. Selline värskendav... kergelt karastav... jääkuubikutega... Aga ega hülgerahvas end sellest häirida ei lase (hülgerahvaks kutsume ennast ise, teised kutsuvad meid tavaliselt segasteks).

Tänu vähesele internetiseeritusele on mul taas aega lugeda!!! Lõpuks ometi sain Kaleidoskoobi läbi (tähh Mps, tagastan selle sulle kunagi). Nüüd loen Dr Dolittle imelistest seiklustest. Uskumatu, et see mul lapsepõlves lugemata jäi. Arvatavasti oli asi raamatu kaantes, need ei meeldinud mulle üldse. Sellega seoses. Palun öelge, kas on veel mõni kohustusliku kirjanduse teos, mis mul lugemata on, kuna mulle näiteks selle kaanepilt ei meeldinud???

Ohh, minu piiratud interneti kasutusaeg sai just läbi... Meri ootab...

3 kommentaari:

  1. tahan ka merre, mis siis et külm :(
    vaatab, ehk pean veel vastu ja suurest ujumamineku tahtmisest hoolimata Emajõkke ikka ei hüppa.. mindki kunagi hülgeks kutsutud..

    VastaKustuta
  2. Kas sul Vennad Lõvisüdamed ja Röövlitütar Ronja on ikka läbiloetud?

    VastaKustuta
  3. Lindgren on mul läbi. otsast otsani ja korduvalt.

    VastaKustuta