reede, juuni 03, 2005

Head teed, head teed, Pilleleiru, head teed

Nii, eile siis rajati Päikeselinn. Tore, sellega on siis asi korras. Tõsi tuli teine küll selline kergelt ulmeline (3 päikesega), aga siiski päris uhke.
Omme siis üritan selle päikesemaa üles leida. Ma loodan, et ta pole väga kaugel, sest mu kott (ristiti ikkagi Gotfriediks, Forseliuse järgi) kaalub rohkem kui on mu kandevõime :D Loomulikult võin ma lülitada sisse oma pauerversiooni ja kõmpida see väike elamine seljas kuni maailma otsani ja tagasi, aga see on kohutavalt energiakulukas ja mina kui kekkonnatehnoloog üritan ikka energiakokkuhoiuprintsiipi rakendada.
Aga mul on kotis ka kõik eluks vähegi vajalik olemas. Teleka toppisin just kotti, praegu surun diivanit kokku poole, et külmkapp ka ära mahuks (kusgil peab ju õlut ka hoidma).
igatahes tõotab tulla lõbus ja vaevarikas matk :D Loodan, et eksime ära. Siis saab pudelipostiga abi kutsuda :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar