teisipäev, veebruar 08, 2005

Sinna see kelk maetud ongi...

aaaAAAAAaaaaAAAAAihaaaaihaihaihaaapppppiiiiii
aaaaaahhhhaihoooooOOOaaaaAAAaaapp...

Just sellise "ümina" saatel lendas Pille Sinisel Välgul mäest alla. Hõissa meil on vastlad! Hehh, ma siiamaani imestan, et eluvaim ikka sisse jäi. Millised kiirused!!! Millised meeliülendavad hüpekad ja millised maandumised!!! See hüpe, mille tulemusena minu imeline kelk ja truu kaaslane Sinine Välk sai oma esimesed ja kaugeltki mitte viimased (välgunoolekujulised) praod lõppes ikka igavesti vägeva õhulennu ja esmaklassilise maandumisega (minu müts ja kelk olid minust ammu eraldunud). Hetkeks lõi ikka hinge kinni. Edaspidised maandumised olid valusamad, aga sellist õhulendu enam ei järgnenud.

Aga see mägi oli paremale viltu.

Aint ühest asjast ma aru ei saanud, mispärast ometi pidi sinna mäe otsa uuesti tagasi ronima??? Ja uuesti ja uuesti...

Ja vastlakukelused olid ka peaaegu söödavad, kuigi vastlakuubikud olid paremad. Kusjuures avastasin, et kuubikuid on lihtsam teha kui kukelusi. Maitseerinevus võis tulla ka sellest, et kukelusi tegin ma poolmagades (pidin ju tõusma enne päikest, et õigeks ajaks valmis jõuda).

Igatahes ülimalt lahe üritus oli!!! Mul pole ammu nii lõbus olnud.... peaaegu nagu lapsepõlves.
ja laupäeval tuletan siis meelde kuidas see lumesõda käis.

Nüüd peaks ma põhimõtteliselt hakkama oma teadusartikleid lugema, aga olgem ausad, ma ei viitsi. Unine olen ja väsinud ja laisk. isegi oma Kursusetööd ei viitsi läbi lugeda. Mul seisab nüüd kaitsmine silme ees. 21 veebruar on siis minu kord tutvustada seda imelist üllitist. Aga katsuge teist keegi minu kaitsmisele tulla. See on keelatud. Ja kes astub keelust üle, see võib minu oma sõprade nimekirjast maha tõmmata ja ma ei tee praegu nalja (et te teaksite).
Te olete hoiatatud!

P.S Meie laps, kes vist ikka on laps, kuigi ta lapse häält ei tee, on õppinud ära sõna emme. Milline rõõm meile kõigile. Tunnen end kui pereliige. Peaaegu et kui ema! Samas hirmuga mõtlen, et kui minu kolmikud peaks hakkama samasugust põrgulärmi tegema, siis eelistan vist elulõpuni õppelaenu tagasi maksta :(



1 kommentaar:

  1. Oli tõesti lõbus vastlapäev. Kerged kehavigastused käivad asja juurde (oma viga, et eest ära ei osanud roomata, onju), a seda kust ma selle vahva lilla pleki endale põlveõndlasse sain, ma ei teagi. Ja taguots on nüüd mõlema poole pealt valus, mitte ainult vasakult nagu laupäevase ürituse tulemusena oli. Võrdsus ennekõike. Ja kukelused oli hiigla maitsvad ja supp ka. Rosinatega kohupiimakreem sobib igatahes maru hästi vastlakukeluse vahele.

    VastaKustuta