neljapäev, detsember 30, 2010

Kaalutaolek

Tuli talv ja tulid  tuisud
jänes ostis uued uisud.
Sõitis päeva, sõitis kaks,
vaatas peeglist - ikka paks.






Kaal tegi mulle eile huvitava üllatuse. Astusin mina hinge kinni hoides kaalule, et vaadata kui palju siis jõuludega sisseahmitud pekk ka kaalub. Suur oli minu üllatus kui kaal näitas, et mina kaaluvat kokku 72,4 kilo. See kõlab kui kellukeste helin ja ojavulin minu kõrvades. Senini pole ma sellisest kaalunumbrist unistadagi julenud. 74 on olnud minu kõige julgem unistus.  Aga vot nüüüd 72,4. Täitsa ideaalkaal. Peegel kahjuks ei kinnita kaalunäitu vaid ütleb, et kui kohe piparkooki käest ei pane, siis läheb kaalunumber kolmekohaliseks. Kumba siis uskuda?
Lasksin Mpsil ka kontrolli mõttes kaalule astuda. Temale näitas kaal täiesti normaalset numbrit (mis sealjuures oli minu omast suurem. Kujutage ette, ma olen Mpsist kergem :D).

Tänaseks hommikuks olid maailmaasjad jälle paika loksunud ning kaal näitas täiesti usutavat aga üpriski koledat numbrit. Ei teagi  mis anomaalia see oli. Arvan, et siin on kaks võimalust. Kas kaalul hakkas minust kahju ja ta tahtis lihtsalt mind rõõmustada ning näitas seetõttu ulmelisi numbreid või olid kaalu mõtted vastupidiselt õelad ja kurjad ning väikese numbri näitamine tulenes sellest, et ässitada mind rohkem sööma. Nägu ju niikuinii nagu kitsejälg.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar