esmaspäev, detsember 13, 2010

Jõulud on käes!

Jah nii ongi. Aisakellade helinal saabus. Sain oma esimese jõulukingituse kätte.
Olin mina just lõpetanud oma auto lumest välja kaevamise kui justkui ilmutus saabus hangede vahelt üks päkapikk ja ulatas mulle kingituseks imetabase lumelabida. Just sellise nagu ma mõni postitus tagasi jõuluvanalt küsisin. Imetabase. Nüüd ei ähvarda mind enam lumevangi jäämine. Kahjuks polnud labidast kinnikülmunud käsipiduri puhul suurt tolku, nii et pidin ikkagi bussiga tööle minema. Kui ma just poleks tahtnud ühte tagumist ratast lihtsalt järele lohistada. See poleks ilmselt teab kui tervislik minu autokesele. Bussiga oli iseenesest hea sõita. Hea soe ruum ja ei mingit kraapimist ega kaevamist. Kui ma vaid bussipeatusesse veerand tundi varem külmetama ei läheks (nagu koju tagasi tulles juhtus). Siis võiks ju täitsa käiagi bussiga tööl. Ainult autoga tuleb odavam. Nii veider kui see ka pole.
Aga nüüd.. keegi küpsetas pirukaid ja läheb vaatab, kas kukkusid ka maitsvad välja...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar