esmaspäev, august 30, 2010

sügis on ootamatult saabunud

Nii, blogi ilme on nüüd pisut sügisesem. Sügis on nimelt käes. Täna otsisin kapist välja venna vana fliisi ja jõuludeks saadud villased sokid. Ikka oli külm. Mina ei tea, mis minuga juhtunud on. Vanasti ma külma ei kartnud. Või ma lihtsalt ei märganud siis, et mul külm on.

Sügiseste toimetustega olen ka köögis tegelenud. Moosi veel keetnud pole, aga eile sai pisut seeni praetud ja purgistatud ning täna tegin 4 purki tomati-suvikõrvitsa-basiiliku-möginat. Kas need ka süüa kõlbavad, eks seda näita hiljem aeg ja gulinaarsed katsetudsed. Mps juba teatas, et tema igastahes seda tomati-asja süüa ei kavatse. Jääbki mulle rohkem.

Homme on mu viimane puhkusepäev ja siis tulebki jälle tööle minna. Mitte ei tahaks, aga tegemata tööde hulk on juba ulmelistesse kõrgustesse kasvanud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar