esmaspäev, august 11, 2008

Väikesed rõõmud ametnike päevas...

Esmaspäevad on hirmsad päevad. Võtavad kogu nädalaks igasuguse töötegemise isu ära.

Muide, olen avastanud, et mulle hirmsasti meeldib soe auto. Mitte nii, et on palav ning lämbe ja autos saab armatuurlauale leili visata. Ei. Hoopis nii, et mina olen istunud pool päeva oma suures ja kõledas koopas, kuhu päike eal ei paista ja suvehõngu ei levi ning siis kõnnin läbi külma tuule autoni, et sõita punkti B ja siis autosse istudes on selline mõnus ja soe - päike on oma töö teinud.

Väike helge hetk minu sünges päevas.

Kusjuures see helge hetk läheb peatselt üle, sest hakkab palev, aga siisl tuleb appi sõber konidsioneer, aga see üks hetk kus külmast sooja saab on mõõõõnus.


Muide, ma polegi veel keksinud. Saabus sügis ja vahtralehed langesid mu auto tuuleklaasilt.

2 kommentaari: