reede, august 29, 2008

Olen sooooooo, tantsime koooooos....

Täna üritasin ühte väliseestlast metsa ära eksitada. Sõitsin autoga nii kaugele kui vähegi sain, siis keerasin mööda metskitse rada põõsaste vahele, tiirutasin puude vahel, vehkisin teatraalselt laenatud GPS-iga (mida ma esimest korda käes hoidsin ja seega loomulikult kasutada ei osanud), hüppasin üle kraavide ja sumpasin neist läbi, näitasin härrale piirikivi (aga kas see oli ka tema maa piirikivi, selles ma väga kindel pole) ja andsin endast parima, et teda sohu ära eksitada (puhtast õeluselst loomulikult) ja kujutage ette! Kõik asjata!!! Ta puistas leivapalukesi maha, et tagasiteed leida. Häbematune.

P.S Minu auto on nüüd nii mudane, et kui ma ta kruusateele pargiks võiks mõni sellest vabalt üle sõita, arvates et tegu on

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar